Ce este seo si cum a evoluat acesta?

Realizam rapid, abordand subiectul referintei naturale, ca aceasta este o zona care nu cunoaste o mare revolutie, dar evolueaza in mod constant … Este clar ca nu facem SEO astazi, asa cum am facut acum 10 ani. astfel:

– Cuvintele cheie “meta tag” nu au in prezent niciun efect asupra pozitionarii unui site.

– Noi nu “trimitem” site-ul  motoarelor de cautare, cu toate acestea am stabilit link-uri pentru ca robotii acestor motoare sa le urmeze si sa vina sa exploreze paginile

– Nu oferim text alb pe un fundal alb, ascuns de utilizatori, dar citit de motoare (care reprezinta spamul paleoliticului inferior in SEO …).

Pentru cele mai bune costuri optimizare SEO intrati pe DanBradu.com.

Pe scurt, astazi, robotii motoarelor de cautare sunt “utilizatori speciali de internet”, care vin sa citeasca paginile. Tot ceea ce vad, utilizatorul trebuie sa-l vada si invers. Nu ascundem mai multe cuvinte cheie in paginile motoarelor. Aceasta este cu siguranta cea mai puternica evolutie a motoarelor de cautare de 10 ani …

In acest context, va trebui sa va actualizati cunostintele (potentiale) in acest domeniu, sa faceti o cunoastere de baza despre SEO asa cum este practicat astazi. Nimic foarte complicat sau foarte tehnic, dar va va ajuta foarte mult sa va imbunatatiti optimizarea de la inceput. Mai bine sa mergeti intr-o calatorie cu anumite provizii

Prima etapa direct operationala a strategiei dvs. de SEO este de a crea un lexicon cu douazeci (pana la 50) interogari, adesea solicitate de utilizatorii de internet, si veti difuza ulterior in “zonele fierbinti” ale paginilor dvs. web.

Pentru a face acest lucru, cel mai bun instrument in acest moment este generatorul de cuvinte cheie Google. Odata ce va aflati pe pagina de pornire a instrumentului, introduceti cateva cuvinte cheie care se potrivesc domeniului dvs. de activitate si termenii sunt tipariti pe motorul de cautare.

Cautarile Google sunt medii in fiecare luna in Franta (“Cautare locala lunara”, dar tara si limba pot fi modificate) si in intreaga lume (“Cautari lunare globale”). Un instrument indispensabil pentru a sti daca veti lupta pentru ceva!

Intr-adevar, nimic nu este folosit (cu exceptia cazurilor izolate) pentru a incerca un SEO pentru cererile care sunt solicitate doar de cateva sute de ori pe luna. Cu toate acestea, daca un termen sau un sir de cuvinte este cerut de cateva milioane de ori pe luna, este posibil ca competitia sa fie foarte puternica si ca multe luni sunt necesare pentru a-ti atinge obiectivele … Este vorba despre dozare …

In orice caz, identificati cateva duzine de intrebari emblematice:

– Unii au solicitat de cateva mii de ori pe luna site-ul, pentru care se poate face o activitate SEO cu rezultate destul de rapide (cateva zile, cateva saptamani).

– Unii au cerut cateva zeci de mii de vizite pe luna. In acest caz, timpul pentru atingerea obiectivelor dvs. poate fi in luni.

– Unele solicitari au fost de sute de mii de vizite in medie lunar. Munca va fi mai lunga, mai plictisitoare si mai putin incerta. Dar oricine nu incearca nimic nu are nimic. Cu toate acestea, chiar daca nu puteti obtine rezultate bune pe termeni generici care pot crea trafic intens, veti obtine un trafic mai rapid orientat pe interogari mai putin competitive. Nu este cel mai important lucru?

La sfarsitul acestei prime faze, utilizand generatorul de cuvinte cheie Google, trebuie sa aveti la dispozitie un “lexicon” de cateva duzini de solicitari (cuvinte cheie simple sau secvente de termeni) adesea solicitate de utilizatori. pe Google.

Leave a Reply